Wednesday, October 20, 2010

Cincin untuk siSyg

Posted by solehah at 11:52 AM
Sejak kebelakangan ni, kerja-kerja di opis semakin berkurangan. Bukan tidak ada keje ok? cuma project nak masuk stage terakhir je. sementara belum masuk stage terakhir boleh lah duduk2 relax2 main internet. blogger-emoticon.blogspot.com

biasanya aku akan bukak facebook, tgok update kawan2. tgok gambar2 ape2 yg patut. paling best bila ada gambar org kawin. wow. hehehe.. (mood nk kawin la katakan). blogger-emoticon.blogspot.com

ada satu gambar yg selalu mmbuatkan aku berpikir. emm nape cmni ek? persoalan yg selalu timbul dlm pikiran aku yg bergeliga ni. blogger-emoticon.blogspot.com

kenape trend org sekarang kawin, lepas lelaki sarung cincin kt bini dia, mesti bini dia akan sarung cincin kt laki dia plak. aku mmg confuis. dulu2 masa org kawin 4-5 tahun dulu takde pulak aku tgok org laki dapat cincin masa kawin.

tapi mungkin niat mereka, nak menunjukkan yg si lelaki tu dh berkahwin. so kalau dah pakai cincin tu tak leh la nak mengatal lg. blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

 

MySouL Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei